Filmifestival Horisont on noorte gümnasistide loodud ettevõtmine, mis on tänaseks kasvanud mitmeaastaseks traditsiooniks Eesti filmihuviliste seas. Mul oli suur rõõm ja au olla selle festivali juures algusaegadel ligi kaks aastat, kui kogu sündmus alles oma kuju leidis.
Minu vastutada oli nii turunduse suunamine kui ka videograafia. See tähendas, et pidin looma tervikliku pildi sellest, kuidas festival kõlab ja välja näeb – millised sõnumid jõuavad publikuni ning kuidas visuaalne keel aitab kaasa brändi kasvule. Lisaks kujundasin sotsiaalmeedia sisu, mis tõi festivali nähtavamaks ning aitas tuua kohale nii osalejaid kui ka publikut.
See kogemus oli minu jaoks erakordne, sest sain töötada keskkonnas, kus nooruslik energia ja loovus olid iga sammu juures. Filmifestival Horisont õpetas mulle, kui võimas on hästi läbimõeldud turundus koos tugeva visuaalse toega – just need kaks elementi aitasid festivalil oma koha Eesti kultuurimaastikul kanda kinnitada.