Kliendilugu: Rannakodu Puhkeküla




Rannakodu Puhkeküla on hubane rannamajutus Häädemeeste kandis, mis soovis jõuda oma sõnumiga laiema publikuni. Kuigi koht ise on tõeline pärl, ei kajastunud see varasemas sotsiaalmeedia tegevuses – nähtavust oli vähe ning postitused ei jõudnud inimesteni.


Minu ülesanne oli tuua Rannakodu Facebookis „ellu“ ning näidata inimestele, miks tasub just sinna puhkama tulla. Selleks töötasin välja sisustrateegia, mis põhines kolmel sambal:


  • Visuaalne identiteet – kvaliteetsed fotod ja videod, mis tõid esile nii looduskauni asukoha kui ka hubase atmosfääri.
  • Järjepidev kohalolek – regulaarsed postitused ja story-d
  • Kaasahaarav sisu – soojad, vahetud ja kogukonnale suunatud postitused, mis panid inimesed Rannakodust rääkima ja jagama.


Tulemused olid märkimisväärsed juba esimese kuuga:

Vaatamiste arv tõusis võrreldes varasema kuuga 1061% (63927 orgaanilist vaatamist)


Need numbrid ei ole pelgalt statistika – need tähendavad, et tuhandeid uusi inimesi avastasid Rannakodu Puhkeküla ja said teadlikuks, et selline mõnus paik üldse eksisteerib. Samuti tõi tugevam sotsiaalmeedia kohalolek kaasa rohkem päringuid ja huvi majutuse vastu.